- Pirkėjas grąžinti prekes gali tik per kurjerį. Paštomatai ir pašto skyriai grąžinimams negalimi.
- Grąžinamų kokybiškų arba keičiamų prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
- Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu, pridedant prekės ir/arba siuntinio nuotraukas ar video, aprašančias iškilusią problemą.
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos. Grąžinant prekę būtina pateikti atspausdintą (popierinę) grąžinimo formą.
- Grąžinant kokybišką prekę, Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos pirkėjui nėra grąžinamos.
- Grąžinant gautą ne tą prekę, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti tokią prekę reikalinga preke. Neturint reikalingos prekės, Pirkėjui grąžinami visi pinigai (už prekę, ir patirtas faktines siuntimo išlaidas).
- Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti nekokybišką prekę analogiška preke arba grąžinti Pirkėjui pinigus.
- Norėdamas grąžinti nekokybišką prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu, pridedant nekokybiškos prekės ir/arba siuntinio nuotraukas ar video, aprašančias iškilusią problemą.
- Grąžinama nekokybiška prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos. Grąžinant prekę būtina pateikti atspausdintą (popierinę) grąžinimo formą.
- Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šių grąžinimo taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
- Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.
- Jeigu prekė sugedo dėl gamintojo kaltės, suteikiame 2 metų garantinį keitimą. Parašykite mums el.laišką info@CleanSmile.lt su savo užsakymo numeriu. Kai gausime prekę iš Jūsų, spręsime situaciją ją taisant arba pakeičiant nauja. Primename, kad prekė privalo būti gražinama su visais priklausančiais priedais.